Siłownia Cedynia

1 of
Wstecz Dalej

O Firmie

  • ID Firmy: 1236

  • Dodane: 18 marca, 2019

  • Wyświetlenia: 796

Opis

Mięśnie klatki piersiowej to przeważnie wyznaczyć naszego zaangażowania w ruch siłowy. Chyba jest jakąś z tych grze mięśniowych, które doskonale zrobione zapewniają nam dużo radości i pięknie się prezentuje i niezwykle stawia się w oczy.

Siłownia Mirosławiec

 

Ale że prędko lub później każdy dotrze na opór – na obecny element, gdy klata przestaje być. Przychodzi do stagnacji. Jako jej uniknąć, jak przełamać tą choroba i wykonać, że mięśnie klatki piersiowej będą się dalej rozwijały? O tym postaram się zapoznać Was w ostatnim produkcie.

somatodrol

somatodrol

Zarówno mięśnie klatki piersiowej jak a każde drugie nie lubią nudy, czyli takich samych treningów, wytwarzanych przez większy okresu. A to podstawa to iść mięśnie na każdym treningu. Staraj się, by wszystek Twój trening wyglądał nieco inaczej. Co więc oznacza? Zmieniaj rodzaje ćwiczeń, nie zaczynaj każdego treningu tak toż. Większość z trenujących robi ten brak, że prawie zawsze zaczynają ruch na ostatnią kwestię mięśni od wyciskania na ławce prostej. Błąd!

zobacz również somatodrol

Siłownia Mirosławiec

Odpuść na dowolny termin to szkolenie, zapomnij o nim na chwila tygodni. Zacznij trening np. od wyciskania na ławce skośniej – ono znacznie pobudza górne mięśnie klatki piersiowej, dzięki czemu staną się one znacznie wypukłe, pełniejsze – a przecież o to nam chodzi! Przeplataj ćwiczenia, jako jedyne pracujesz na górną partię, to nowe niech będzie na niską, inne na środkową. Gra tym zmieniaj ciężar. Nie bój się zmniejszać ciężar.

Siłownia Mirosławiec

To jeszcze jest liczny błąd, który mówią szczególnie początkujący – wykonują zadania na za wysokim ciężarze zaniedbując technikę. Nie ujmuje nic gorszego! Po pierwsze poprzez ostatnie mięśnie nie rozwijają się tak, jak powinny, a po drugie stanowi wielkie ryzyko kontuzji. Zmieniaj i ilość powtórzeń – często pojawiającym się błędem jest działanie stale tej jednej ilości powtórzeń, np., 8. Że tak prowadzisz to system i mięśnie się szkolą i nawet kiedy na świtu są efekty, wtedy w wyniku dołączy do stagnacji. Tak, więc rób czasami po 5-6 powtórzeń, przeciwnym razem po 10-12.

Siłownia Mirosławiec

Należy jeszcze myśleć o odpowiedniej suplementacji, bowiem w którymś okresie suplementy które dostarczmy z posiłków stają się niewystarczające. Dlatego powinien pomyśleć o suplementacji – na start jako istota to białko, bcaa, izotonik, oraz na wartość królowa suplementów, czyli Kreatyna OLIMP.

Jeśli więc dotarłem na przeszkodę i mięśnie zakończyły się rozwijać – spróbuj wykorzystać wyżej opisane sposoby – powinny ułatwić Ci dać dobre efekty. Podobne zalecenia można tak wykorzystać na jakąkolwiek kolejną część mięśni. Jeśli dalej nie będziesz miał pozytywnych efektów może zastanów się nad konsultacjami z trenerem personalnym, albo skorzystaj z treningu z takim specjalistą. Nieraz zdanie na prowadzone zadania krytycznym spojrzeniem przynoszą bardzo optymalne efekty. Temuż można kontrolować ilość powtórzeń, dobór odpowiedniego ciężaru, a teraz jakość wykonywanych zadań samemu ocenić jest dość ciężko.

Można poprosić kolegę czy koleżankę żeby zobaczyli czyli ich zdaniem ćwiczenia budowane są prawidłowo, ale jeszcze dobrą praktyką, która sprawia rezultaty jest nagrać sobie trening. Później można przeanalizować wykonywane ćwiczenia i sprawdzić błędy techniczne. Metoda nagrywania się podczas wykonywania zadań i potrafi znacznie podnieść jakość, a kiedy wiadomo za jakością idą efekty.

Źródło artykułu  Stagnacja w rozwoju mięśni klatki piersiowej

Siłownia Mirosławiec

0 0 vote
Czy polecasz

Komentarze

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments